Zuhal Topal İzdivaç Programında İkinci Şok!

Star TV’deki İzdivaç programı sunan Zuhal Topal, ilk gün canlı yayında yaşadığı zor anlara bir yenisini daha ekledi. Star TV’deki İzdivaç programını bu sezon Esra Erol ‘un yerine sunmaya başlayan oyuncun göstereceği performans merakla bekleniyordu. Malesef ilk programdaki kızılbaş skandalı ardından bir talihsizlik daha yaşayan Zuhal Topal  bir hafta sonra bugün yine bir konuğun ağzından çıkan sözler karşısında şoka uğradı, durumu toparlamaya çalışsa da söz ağızdan çıkmış ve önüne geçilememiş oldu. Programa eş bulmak için katılan Güner Hanım’ın taliplilerinden evlerinin tapularının yarısını istemesi üzerine kendisine talip olan Salih Bey, ağzından bir söz kaçırdı.Böyle bir şartı kabul edemeyeceğini ifade eden Salih Bey’in, “Evin yarısını bana yapacaksın dedi… Şimdi yarısını buna yaparsam, öbür gün bana, vuracak tekmeyi g.t.me!” şeklindeki sözleri üzerine gözleri kocaman olan Zuhal Topal, “Tövbe estağfurullah” diyerek Salih Bey’e ‘sus işareti yaptı ve “Özür diliyoruz” dedi. Ancak Salih Bey hızını alamadı ve Zuhal Topal’ın müdahalesine rağmen durmayarak aynı cümleyi bir kez daha tekrar etti ve “Vuracak tekmeyi g.t.me” dedi. Zuhal Topal ise “Özür diliyoruz. Öyle şeyler söylemiyoruz. Ağızdan kaçtı, özür diliyoruz” diyerek durumu toparlamaya çalıştı.

1 Yorum

  1. Merhaba, oncelikle bizlere boyle sans verdiginiz icin cok tewekur ederim.. Soylemek istediyim bu program cok guzel ama Zuhal Topal ona oyyle guzellik katiyor ki program guzel olmaktan cikiyor veee SAHANE bir program oluyor , gercekten soyluyorm ben Azerbaycandan yaziyorum Sizlere bide bir ricam olucak : Zuhal hanima soyleyin ben onu cooook seviyorum, o kadar cok seviyorum ki onu o kadar yakin hiss ediyorum ki her gun onunla sohbet eder gibi evde kendi kendime konusuyorum, O benim ablam, canim her weyim… Eger mumkun olursa email me bir kelime bir wey yazarsa deliler gibi sevinirim. Zuhal abla duwun ki SENIN Azerbaycanda bir kiz kardesin var…..ve ona bir kelime yazma lutfunda bulunursan eger onu cooooooook mutlu edersin….. ama yazmasanda sikmaa canini ben SENI hep seveceyim hep izleyeceyim insan ablasindan kusmez…. opuyorum


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

  • Türkiye’nin En Aktif Arkadaşlık Sitesine Ücretsiz Üye Olmak Yanlızca 1 Dakikanızı Alır. Bugün Kendiniz İçin Birşey Yapın. Üye Olun!

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.